Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 21 mars 2014

Beppe

Kl 9 (10 lettisk tid) fick jag sms från Fina M som åkte till Riga imorse:
"Färdig"
Hahahahaaa! Jag kom att tänka på Beppes Sagostund från 70-talet. Lilla Sigrid som alltid skrek så i slutet av avsnitten: "Fääärdig!"



Men nu handlade det verkligen inte om ett vanligt toalettbesök... Idag sker befruktningen och sen är det bara att hålla tummarna.
Jag har bokat min biljett och en hotellnatt. Vi kör på det eftersom det fungerade när Mini kom. En natts vila efter insättningen fungerade då och visst sjutton blir man vidskeplig när man håller på med IVF:er! Allt som har fungerat enligt en rutin tidigare vill jag hålla mig till...
Jag kommer hem på torsdag förmiddag och då åker jag direkt till jobbet och låtsas som ingenting. Som vanligt. Och så börjar nedräkningen till testdagen också.

Aaah, hoppas att allt går vägen!!

Kramar

4 kommentarer:

  1. Jag skickar lite extra tankar till er... Och håller så klart tummarna (känns som ett slitet uttryck, men jag menar ändå det).
    kram

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar! LYCKA TILL!!

    SvaraRadera