Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 30 mars 2014

Dag 4 - Känns det?

Ligger vaken och klockan är strax efter 3.
Jag vaknade av en hiskelig mardröm. Den var så verklig och så läskig!
Nu är jag jättetrött och vill bara sova men kan inte riktigt somna om. Ligger och känner efter... Känns det nåt? Jo, lite, tror jag. Men det kan lika gärna vara progesteronet.
Det känns som lite lättare mensvärk och igår var den mer påtaglig. Det högg till lite två gånger också. Inte så att det gjorde ont på något sätt, det bara strålade till lite liksom.
Jag vet inte, jag. Undrar hur det här slutar? Nästa helg testar vi. Det är lite tidigt men jag vill så gärna få det överstökat. Är det ett minus så känns det skönare att få gråta en helgdag än när jag ska gå till jobbet. Men är det ett minus så testar vi i några dagar till sen för säkerhetsskull.

Kram i mörkret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar