Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 7 mars 2014

Grodan

Första pillret inmundigat. Skönt!

När Mini kom tänkte jag fortsätta att skriva om vårt liv här, men det blev inte så. Jag vill inte riktigt så det blev ingen "barnblogg". Det blir spontaninlägg då och då istället, men det får bli så. Jag skriver när andan faller på helt enkelt och hoppas att en del vill läsa ändå.

Minis fötter tokväxer och jag tycker att det är toksvårt att veta vilka skostorlekar som är "rätt". Framförallt så är det svårt att mäta en 2-årings springande fötter…. Så fick jag tips av en kär vän om Clas Ohlson som har en mätsticka för barnfötter och barnskor. Att jag inte tänkt på det förut! Mini tycker att det är urkul att mäta fötter numer. Så jag vill dela med mig av det tipset. Länk: Grodan (som Mini gärna leker med).

Kram på er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar