Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 23 juni 2014

Spekulationer

Idag är jag allt lite muntrare än igår!
Och för första gången på länge är det hyfsat lugnt på jobbet (Fina M vann VAB-lotteriet).
Därför har jag tagit mig friheten att surfa efter boendealternativ och jag hittade faktiskt ett. Det är dock dubbelt så dyrt som bårt nuvarande boende men det kommer vår entreprenör att få betala.
Så billigt som vi bor nu går inte att hitta. Vi hade bara tur när det boendet dök upp.

Jag har också kommit på mig själv att tro att mensen kommer redan på onsdag. Varför jag tror det vet jag inte. Det är bara rena spekulationer och sånt är trots allt hårdvaluta när jag ska genomgå ÄD, hahaha! 

Tänk om det här försöket lyckas? Tro det eller ej, men jag skulle nog bli förvånad då! 

Kramas där ute!

2 kommentarer: