Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 19 juli 2013

Ditten och datten

Jag har ont i ryggslutet och det känns som mensvärk i halva kroppen...
Faktum är att jag oroar mig lite.
Slemhinnan borde bli megastor fram till den 24:e med tanke på progynondosen jag tar. Tänk om jag blöder ut den innan vi kommer till kliniken? Det hoppas jag verkligen inte händer.

Bortsett från det så njuter vi semester i fulla drag. Badar, slappar och solar. Mini upptäcker världen med Tant A, pappas sambo, och har anammat henne som idol vilket gör att Mini blir svårnattad. Hon vill leka med Tant A hela tiden. Sova kan man göra i graven, verkar vara mottot. Tant A är helt enkelt BÄST.

Det gör att jag och Fina M faktiskt har kunnat umgås lite mer och det känns urskönt. En stund i poolen ihop då och då och ett glas vin i solen när vi tittar på Mini som busar med Tant A. Lycka!
Ren och skär och tacksam lycka. 

Jag har läst en del bloggar också men det fungerar inte så bra att kommentera från mobilen. Så till Bebiskarusellen vill jag säga att jag hoppas att allt ordnar sig! Verkligen.
Och till regnbågsmamman vill jag säga att jag tror på dagistiderna och att det kommer att gå superbra!
Och till den gravida bohusmamman (to be) så vill jag säga heja, heja för vilken dag som helst får hon träffa sin goa lilla bebis. Grattis!
Och till JVJK vill jag säga ååååh, så kul med hjärta och UL och ALLT trots illamående. Äntligen får du vara med om drömmen! Hihi!

Och så blev det ett konstigt inlägg det här men det är semester och det blir lite hattigt med inläggen... 
Viktigast är i alla fall att mensen håller sig undan. 

Kram

2 kommentarer:

  1. Tack, jag hoppas oxå det.

    Lycka till i Riga, det kommer gå suuperbra :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Snälla! Nu är vi förhoppningsvis nära! Verkligen väntans tider! :)

    Lycka till i Riga nu! :)

    SvaraRadera