Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 7 februari 2012

Äh, va f-n!

Jag brinner ju för det här med ofrivillig barnlöshet! Och framför allt ÄD-frågor. Tack för påminnelserna, säger jag till både Johanna och Cornelia. Och alla fina kommentarer och mail fick mig att inse att jag bara inte kan stänga ner så där abrupt... Jag är ju helt hopplös ibland.
Den här bloggen får helt enkelt delvis leva vidare men det blir under lite andra premisser.
Jag skriver bara om mina tankar kring ämnet och lämnar mitt privatliv lite mer åt sidan. Mini kommer inte att finnas med här annat än när jag refererar till mig själv i kampen om att få bli en fysisk mamma (för rent mentalt kan man verkligen vara mamma hur länge som helst).
Jag kommer alltså inte att skriva lika ofta men fortsätter att vädra mina tankar och åsikter då och då. Som den om Norrlandslandstingen t.ex.. Det är något så jäkla fel i huvudet på politikerna där uppe. Och fel i lagen som kan tillåta deras förbannade dravel. För bövelen, jag blir galen liksom!

Läs, begrunda och skriv under hos Barnlängtans Norrlandsuppror!
Ännu mer fakta kring deras (landstingens, alltså) galna förslag hittar du HÄR.
Och sprid vidare... För livets skull.


Och för de som vill följa mitt privatliv så finns det en ny blogg. För att kunna följa den så krävs det att man:
1. Skriver ett mail till wildamathilda@hotmail.se och berättar vem man är och varför man vill läsa om mig, så skickar jag en inbjudan.
2. Är på hugget för det ryms bara 100 inbjudna läsare.
3. De som kan visa att de skrivit på Norrlandsuppropet får givetvis förtur, heheheee....


Så förlåt att jag inte tänkte längre! Men det är ju tur att jag är människa, för som en sån kan jag alltid ändra mig. Som i det här fallet t.ex....

Kram

4 kommentarer:

  1. Ha, ha, du e för go o snäll :D Snabba puckar också! Och det hjälpte minsann! Det har redan drällt in en hel hög med underskrifter :) Ett jättestort tack för hjälpen!
    Bara glad man kan hjälpa till att få dig på bättre tankar, hi hi ;)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack själv, igen!

    Tur att jag är ganska förändringsbenägen av mig, hahahaa! :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Klart man skriver under! Det är ju helt sjukt att man ska få olika hjälp beroende på var man bor i lander...

    Kul att du är tebaks!

    Kram!

    P.S. Jag testade att maila dig, hoppas att det kom fram och att du kan maila tillbaka, annars finns jag på Facebook också. D.S.

    SvaraRadera