Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 13 februari 2012

Rubbat irriterande!

Jävla skitreklam, den där för Clearblue.

"Gravid på naturlig väg"...
Ett sånt företag borde VERKLIGEN ligga steget före vad gäller bli på smällen.
Det är liksom dags att acceptera IVF:er som en behandling.
Jag menar, våra barn är inte "onaturliga" eller gjorda av "onaturligt" material. Och paret i reklamfilmen har ju uppenbarligen problem att bli gravida på "halmmetoden" (rocka loss i sänghalmen, alltså...)

Näe, skärp er, Clearblue! Det räcker gott att skriva/säga "Ett stöd i din strävan mot ett barn".

Kram

5 kommentarer:

  1. Men trots allt ett steg upp från "förra gången jag blev gravid var det sååå lätt! Så den här gången ska jag använda CB ÄL-test (för att det ska gå lika plättlätt igen tjohej!)...

    Spyyy på den reklamen. CB är helt enkelt sjukt dåliga på att göra reklamfilm...

    SvaraRadera
  2. Jo, det är det ju absolut.
    CB är kassa, hahaa!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Avskyr oxå den reklamen! Så löjlig...önskar att folk får upp ögonen mer för oss ofrivilligt barnlösa snart. Är så less på alla som lyckas på "naturlig" väg...skitsnack!

    SvaraRadera
  4. Den gamla var ju rent ut sagt vidrig, har inte sett den nya men det lät ju inte bra heller. Ditt förslag var ju grymt bra!!!! Maila dem bums :-)

    SvaraRadera
  5. Håller med dig helt och hållet. Jag kräks på de där orden "på naturlig väg".

    Kram

    SvaraRadera