Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 30 juni 2013

Riga bokat

Sista Primoluten intogs igår morse. Enligt alla "regler" så ska jag få mens på tisdag.
Någonstans i bakhuvudet så vill jag dock minnas att jag en gång fick vänta toklänge på mensen. Typ tio dagar eller så. Jag hoppas verkligen inte att det blir så, för jag och Fina M har gjort något lite överilat...
Beräknad insättning är vecka 21-26/7. Den infaller samtidigt som en av våra hemlösa veckor (vi flyttar in i tillfälligt boende under husbygget) så vi har chansat och bokat en resa till Riga då. Vi kan lika gärna bo på hotell där som hemma om vi ändå inte har något boende, tänkte vi. Men det känns konstigt om det inte blir någon insättning då... För de pengarna hade jag nog åkt någon annanstans i så fall. Men nu får vi hoppas på att det blir mens på tisdag och att slemhinnan blir lagom bra och att embryona överlever. Och att vi inte missar planet. Och att det inte blir flygstrejk. Och att... Nej, allt blir bra. 

Åh, alla dessa nedräkningar!

Kram


2 kommentarer:

  1. Lycka till!!

    Kram
    JVJK

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen, lycka till! Hoppas på finfin blödning imorgon då!

    SvaraRadera