Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 19 januari 2014

Kärlek

Nu är datum för Primolutstart spikat. Den 10/3 kör vi igen. Som jag längtar!

Idag är det kalasdags för Mini. Imorgon blir vår lilla korv hela 2 år! Det är magiskt.
Hon sitter på golvet och klär på sig. Envetet och metodiskt.
Jag tänker tillbaka på den dagen då vi satte in embryot som blev hon. Och jag minns varje minut av den dagen. Nervositeten, lyckan och skräcken. Tänk om det inte skulle fungera.
Men det gjorde det! Och mitt nästa minne är dagen då hon kom. Jag minns varje minut. Dagen då alla krig tog slut och jorden slutade snurra för en stund.
Mini är magisk. Hon är en fantastisk liten människa och det finns inte ord för hur bra vi har det alla tre. 
Nu lever vi i nuet och för och med Mini, även om jag längtar till mars. 

Min goa unge. Vi älskar dig oändligt.

Kram

3 kommentarer: