Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 7 juli 2015

Livligt

Imorgon går jag in i vecka 30. Otroligt!
Tiden går fortare den här gången och det känns ganska skönt. Jag känner mig otymplig och det känns trångt i magen nämligen.
Folk säger att magen inte är så stor. Igen. Den är kanske inte så stor men desto mindre plats i magen. Det ÄR trångt där inne med andra ord. Det trycker på varenda inälva och lunga...
Enligt BM så ligger Liten exakt på genomsnittskurvan vad gäller storlek. Och min mage växer med som den ska, sa hon. Så skönt! 
Just nu tror jag att det är något slags "växaryck" dock. Det stramar som tusan i magens skinn.

Liten rör på sig väldigt mycket också! Det boxas och sparkas nästan jämt. Förstår inte riktigt när han sover egentligen... Det ska bli intressant att se hur aktiv han blir på utsidan, hahaha!

Kram

1 kommentar: