Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 4 april 2013

Långsamt

Men jösses vad tiden springer iväg!
Jag tycker att jag inte gör annat än att flyta med men det går väldigt fort ändå.

Hursom, jag har mailat kliniken igen och frågat vad det kostar om jag tar alla proverna hos dem. Och om jag ska börja med Progynon om jag får mens. Jag skriver "om" jag får mens för det känns inte så självklart i min värld längre.
Jag har också konstaterat att jag nog får ta ett besök hos den där dyra gyn igen så att jag får ut alla mediciner jag behöver. Så lite krångel som möjligt med andra ord.
När jag tänker på det så rinner tiden på fort medan allt kring vår FET går väldigt långsamt...inte bra.
Hm, jag måste styra upp det här så att tiden rinner lite långsammare.

Sovdags! Jag är trött.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar