Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 12 april 2013

Tiden rusar

Åh, det händer så mycket att jag inte hinner med att blogga! Det känns nästan lite sorgligt, men här kommer i alla fall en uppdatering om allt:

Proverna... Jo, nu har jag remisser och ska ta dem i nästa vecka. Något av proverna ska testas inom 30 minuter så jag kunde inte ta dem på lokala provstället. Så nåsta vecka åker jag till Danderyds sjukhus och tar proverna.
När jag äntligen fått till allt kring proverna skriver AVA igen. Nu propsar de på att jag även ska ta prov för HIV, syfilis, hepatit A och B. Orka. Jag har redan tjafsat om det med Jelena men hon har ju slutat. Så nu ska jag svara att jag har testat och så skriver jag påhittade värden... För jag vet att jag inte har något av det där.
Mensen borde dyka upp när som helst men ännu inte en tillstymmelse till mens... Slutar väl med att jag får ta Primolut igen.

Tomten vi köpte håller vi nu på att planera ett hus på. Det träffas hussäljare, letas handlingar, fälls träd och träffas grannar. Mycket med det jordiska... Och allt tar en sån tid!

Mini växer så att det knakar! Hon pratar ovanligt mycket och är väääldigt alert och nyfiken. Hon har stenkoll på allt! Förmodligen därför som hon inte går fullt ut ännu, men det gör inget. Att kunna konversera med henne redan är urkul!

Jag har blivit egen igen också och det går över förväntan! Folk drar i mig från olika håll så jag har uppdrag så att de räcker och blir över. Urkul!

Så nu ska jag in i möte med en potentiell kund.... På återseende!

Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar