Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 5 december 2013

Status Quo

Sitter på provtagningsenheten och ska ta det sista hcg-provet för att säkerställa att inget finns kvar från missfallet. Sen är den resan äntligen över.

Vi har inte fått något svar från AVA angående donatorn ännu så vi tar en dag i sänder.

Jag gråter inte varje dag längre och det beror nog på att jag fokuserar på allt annat utom barnalstrande.
Mitt gynbesök den 17/12 får vara ett startskott för vad som blir år 2014. 
Status Quo än så länge med andra ord.

Kramar

3 kommentarer:

  1. Massor av kramar till dig, hoppas kliniken hör av sig. Ska sparka dem på smalbentet när jag är där nästa vecka så de inte glömmer bort dig :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, tack, tack!

    Och många kramar

    SvaraRadera