Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 15 december 2014

ÄD i siffror

Och så ringde jag Fru Gyn. På fredag morgon ska jag dit och kolla slemhinnan.
Det känns nästan lite märkligt men ändå spännande. Bara så där.
Hon frågade vilket försök i ordningen det är efter att Mini kom till världen.
"Oj, det vet jag inte", svarade jag.
Nu ser jag att det är sjätte ÄD-försöket efter Mini. Oj!
Och trettonde försöket (både IVF och ÄD) totalt.

Kramar

3 kommentarer:

  1. Stort lycka till!!
    ...ramlade in på din blogg efter att ha googlat på mitt namn för typ första gången (är jag den enda i världen som inte gogglat mitt namn förut??) Och då poppade det upp ett inlägg från juli 2010 som du hade skrivit. Tack snälla för dina fina ord!!!
    Och grattis till Mini - hoppas hoppas att det blir syskon inom kort <3

    (länken går till min nya blogg, men i min gamla så skrev jag om äggdonationerna)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Vad roligt!
    Jag har inte googlat mitt namn heller... Måste prova!

    Du är en riktig ängel du! Tack!
    Nu ska jag kolla din blogg.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hihi det var rätt skoj ändå... och att hitta ditt fantastiskt gulliga inlägg gjorde mig så oerhört rörd och glad.

    I min gamla blogg skrev jag en del om äggdonationerna: queenofnight.bloggplatsen.se

    I min nya skriver jag väldigt sporadiskt...

    Ha det så gott och jag kniper tummen så hårt så hårt för att det skall bli syskon <3
    Kram!!

    SvaraRadera