Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 29 december 2014

Glad

Jösses, jag har en sån redig bihåleinflammation! Det värker, bultar och snoras. Jag hoppas innerligt att allt går över tills det är dags för FET. Jag vill vara frisk när det är dags, inga basilusker som förstör något...

Julen har varit otroligt bra trots bihålesjuka och krasslighet. Det gör liksom inget när man har familjen omkring sig. 
Och snart är det nyårsfirande med en kompis till Mini. Det blir också urmysigt!

Åååh, allt är så braaaa! Jag njuuuuter!
Och 2015 kommer att bli så galet bra. Med mage eller utan.

Kramar!

5 kommentarer:

  1. Läser dina inlägg, men är usel att skriva ngt. Tänker, men kommer inte loss. Men nu så...! :) Kommenterade ju ett inlägg för en tid sen där jag tyckte att igenkänningsfaktorn var så himla hög.

    Härligt att höra att du mår bra! Håller tummarna för den kommande återföringen.

    Själv vet jag inte riktigt vad jag vill. Två kompisar till dottern har blivit/ska bli storasyskon. Det sätter såklart igång tankar hos henne och mig. Men jag kommer inte så långt som till handling (än). Kanske för att jag inte riktigt vet var jag ska börja och för att jag inte vet vad jag vill. Kommer att vara studieledig från mitten av januari. Tror och hoppas att mitt nya liv ger mig lite mer tid att fundera. Bestämma mig måste jag ju!

    Önskar dig ett gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Har du fått antibiotika för bihåleinflammationen?
    Jag hade både bihåle och lunginflammation innan FET åt Doxyferm och allt gick vägen så hoppas hoppas!
    Passar också på att önska dig och familjen ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  3. Hej, vilken härlig inställning! :) Tänker att jag också skulle vilja se ett slut någonstans och bestämma när det räcker, när vi är färdiga och ger upp. Har just misslyckats med vårt 2:a FET i Riga. Har antagligen tillräckligt i frys för att göra ytterligare ett försök innan vi måste börja på helt ny kula igen med ny donator. Känner mig trött - både psykiskt och fysiskt. Hoppas så få läsa positiva nyheter här om några veckor! Behöver få veta att det kan gå - även för sådana som oss. Nytt år nya tag!

    SvaraRadera
  4. All lycka imorgon!!
    /Em

    SvaraRadera
  5. Tack snälla, goa ni!! Åh, vad varm jag blir i hjärtat när ni skriver om era försök och skickar lyckoönskningar.
    Jag hoppas verkligen att ni som kämpar lyckas!

    Jag fick antibiotika för öroninflammation så den hjälpte nog till att få bort bihåleinflammationen också. Hoppas jag... Men visst har jag tänkt tanken att det kanske funkar bättre med en antibiotika kur precis vid FET. :-)
    Det verkar funka på ganska många!

    Kram

    SvaraRadera