Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 11 december 2014

Klart

Nu är det gjort.
Läkaren sa att allt såg jättebra ut så inget ingrepp gjordes... Det känns nästan lite synd för då är det ju inget som är nytt inför nästa försök. Men det är så klart skönt att allt såg bra ut!
Dock så blev det ett litet hål på livmodern så jag har fått ligga kvar för uppföljning.
Det är inte helt ovanligt att sånt händer så jag känner mig inte orolig. I förebyggande syfte har jag fått antibiotika också.
Kl 14 blir jag utskriven och jag har sovit ända till nu. Så galet trött! Men så har jag inte ätit sen igår heller... Nu har jag äntligen fått kaffe och smörgås. Gudagott!
Och ordinationen är att åka hem och vila ännu mer. Det låter strålande!


Kramar och tack till er som är så otroligt snälla och stöttande jämt.

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha det gjort. Hann inte in. Blev sjuk. Skriver på alla nu ist. Bra att det såg fint ut. Känns som om de tog väl hand om dig. Jättebra.

    Kramkram

    SvaraRadera