Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 5 januari 2015

Flyg

Äntligen på Arlanda och på väg!
Idag smäller det. Insättning. FET.
Jag har tusen tankar i huvudet och får ingen ordning på någon av dem. Det enda jag vet är att jag måste be om Progynon det första jag gör när jag kommer till kliniken för jag, min klant, glömde ta ett piller imorse och det föranledde så klart att jag glömde att packa ner tabletterna också. Suck.
Jag TROR inte att det ska vara någon fara. Jag menar, östrogenhalten sjunker inte till noll så fort, men det är klart att jag grämer och oroar mig. Så himla klantigt av mig!

Jag stannar över natten den här gången också. Det känns bäst så och dr Fodina brukar tycka att det är bäst också. Bäst att lyda, hihi.

Kl 15 lettisk tid är det dags.

Kramas 

4 kommentarer:

  1. önskar er all lycka till och håller tummarna heeeela dagen!

    SvaraRadera
  2. Wooop! Lycka till bästa du!! <3

    SvaraRadera
  3. Schyggliga ni!!! Tack!
    Jag är nog lite nervös ändå...

    Många kramar

    SvaraRadera