Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 14 januari 2015

Ruvardag 9

Igår googlade jag frenetiskt. När tjuvtestar folk? Och när är det någon idé att tjuvtesta?
Med blastocyster är ruvardag 9 visst tjuvtestardagen. Så imorse låg jag i sängen och tänkte att jag nog tjuvtestar idag ändå (Fina M hade inte en aning om mina föresatser), men så steg jag sömndrucken upp, gick på toaletten och vidare ut i köket. Jag GLÖMDE testa! Hahahaa! Minnet är bra men kort...

Jag tror nog att det är kört den här gången också. De symptom jag haft beror nog bara på progesteronet jag tar och min egen fantasi.
Den här morgonen har jag inte känt av någonting. Jag känner mig snarare lite avsmalnad och hurtig, som om jag kan springa ett marathon, typ.

Nu till jobbet!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna stenhårt för dig ❤️

    SvaraRadera
  2. Bägge mina försök har jag testat dag 9 och fått positivt...

    SvaraRadera