Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 20 januari 2015

Illamående

I förmiddags mådde jag helt plötsligt väldigt, väldigt illa. Jag rusade ut till fruktskålen på jobbet och kastade i mig ett äpple och klarade mig från pinsamheter. Jag vill verkligen inte kräkas i ett kontorslandskap även om alla på jobbet är högst förstående och tålmodiga individer.
Jag mår illa så fort det gått mer än två timmar utan mat. Det får mig faktiskt att må lite bättre med avseende på oron för hinnsäcken. Illamåendet känns som en liten bekräftelse. Sen hoppas jag så klart att det inte blir värre än så här, hahaha!

Imorgon är det dags för hcg-test nummer två. Och så blir det vecka 5+0. Tjohooo!

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt ändå att du känns så lättsam i de trots att de är en jobbig sits att må illa :)

    SvaraRadera
  2. Jag mår illa än aldrig gjort tidigare graviditeter tycker det är skitjobbigt och inget direkt morgonillamående utan dygnet runt!Mitt HCG blodprov dag 11 och 13 har bägge tvillinggraviditeterna inte varit skyhögt vilket många verkar tro det behöver vara bara att vänta och sen till VUL för koll av hjärtaktivitet!Så spännande och det kommer gå vägen vännen!

    SvaraRadera