Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 21 januari 2015

5+0 idag

Den där tröttheten har dykt upp mer och mer.
Idag när jag och Mini kom hem så lekte vi lite och tittade på Barnkanalen. Vi låg där i soffan tätt, tätt tillsammans och rätt som det var insåg jag att jag faktiskt slumrat till en kvart eller så. Det går inte att beskriva hur skönt det var att få sova lite.
Och nu är jag trött igen och mår lite illa. Brösten gör ont också, framförallt det som jag fick bröstböld i förut.

Och det andra hcg-provet är nu inlämnat. Nu är det bara att vänta på svar. Jag hoppas vid universum att värdet inte har sjunkit som det gjorde en gång. Det var en obehaglig känsla så det vill jag undvika. Så klart.

Mest av allt längtar jag efter positiva ultraljud där vi får se Pillerill. 
30/1 är första delmålet. Pickande hjärtat.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Håller jag tummarna allt jag kan för att ni ska nå delmål 30/1:)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh va roligt att läsa att det gick bra för dig tillslut. Jag har googlat massor idag då jag precis satt in blastocyst i fredags alltså min 4 e dag idag. Och jag har sån mens värk... vet inte om de är positivt eller negativt? Ska man ens känna av någonting i början? Så kul att hitta någon som också gått igenom allt. 😁 detta är min första gång.

    Stora kramar Anna
    Anns.h.carlsson88@Gmail.com

    SvaraRadera