Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 10 januari 2015

Ruvardag 5

Hmm, idag känns det ingenting alls. Och det kan jag självklart nojja övar, hahahaa!
En annan sak som jag inbillar mig är bra, är att jag har blivit hiskeligt trött både dagtid och nattetid.
Och trors att jag sover tungt på natten så bara måste jag upp och kissa. Det gör jag inte i vanliga fall.
Och så snurrar det i huvudet av utrogesten (progesteron).

Letar, letar, letar symptom!

Kram

9 kommentarer:

  1. Ja Utrogesten (progesteronet) blir man helt yr i bollen av hade MIC APL 400mg förra ET mkt bättre men tyvärr finns dom ju inte längre.Längtar tills nedtrappningen ngt enormt.

    SvaraRadera
  2. Prigesteron, var det, ja!! Tack!
    Märks det att jag tagit det när jag skrev, hihi!

    Tack och kram

    SvaraRadera
  3. Oh va spännande! Jag tror på det här och det kommer att gå vägen den här gången! Håller tummarna! Själv ska jag på hysteroskopi snart, fy fasen, livrädd för att bli sövd... Huva!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag var också lite nervös över att bli sövd, men det var så himlans trevligt på uppvaket och sköterskorna var så rackarns bra så jag blev verkligen lugn.
    Hoppas att allt går bra för dig!

    Kram

    SvaraRadera

  5. Det var mitt symptom. Kissa på nätterna.

    SvaraRadera
  6. Me like!
    (inte kissandet alltså, bara att det är

    SvaraRadera
  7. Klart det är. Hade det varit en gång så kunde det vara en engångsföreteelse. Jag tror du är och jag hoppas det håller nu tills du plussar. Jag hejjar och önskar med dig.

    Ni har det på tok för lugnt med hus och mini, Ni behöver mer röra :D <3 pluspåstickankram

    SvaraRadera