Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 15 januari 2015

Räkneövning

Alltså, jag blir helt rörd av era hejarop och grattis! Milarders TACK!

På väg hem kände jag molvärk som jag kände igen. Skönt! Nu är det bara att hålla tummarna för att det håller hela vägen också. Jag vet för väl hur det kan gå...huga!

Och så började jag tänka på vilken vecka jag är i. Nu ber jag verkligen om er hjälp för jag lär mig nog aldrig hur man räknar fram det! Please?
Insättning var den 5/1 med 5-dagarsodlade blastocyster. På det ska jag väl lägga på två veckor? Då blir det alltså 2+5 vid FET (en måndag). Så den 7/1 gick jag in i vecka 4 (3+0)?
Då borde jag vara i vecka 5 (!) nu? Alltså 4+1?
Och jag som alltid haft lätt för matematik... 

Kram

2 kommentarer: