Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 6 januari 2015

Ruvardag 1

Ja, att känna något nu är alldeles för tidigt så klart men jag kan lova att det analyseras ändå! Jösses, vad jag googlar.... Och läser gamla inlägg från min egen blogg. Och jämför. Och googlar lite till. Och analyserar mera.
Ja, ni förstår. 

Testdag är egentligen den 19/1 men det är en måndag så jag kör på det sedvanliga; att testa en lördag eller söndag. Mini har kalas båda dagarna, för släkt på lördagen och kompisar på söndagen. Det blir nog bäst att testa på lördagmorgonen. Släkten kan ta att jag kanske är lite låg om det blir så. Och så känns det mer ok att skylla på att jag är lite krasslig eller så inför dem.
Så testdag blir alltså den 17/1. Då borde det ge korrekt utslag på testet kan jag tycka. Det är trots allt två blastocyster som blev insatta.

Kram

2 kommentarer: