Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 27 januari 2015

5+6

En ny dag och idag måste jag lägga till yrsel till alla symptom jag har. Den kommer inte bara någon timme efter att jag tagit utrogesten utan numer dyker den upp lite närsomhelst.
Jag blir också illamående om det är för varmt. Som på bussen imorse. Herregud, hade jag fått råda hade jag åkt naken till jobbet idag. Svalt och skönt. Nu blev det inte så utan jag satt med varma kläder och spanade på en papperskorg hela vägen och undrade om den och jag skulle bli kompisar idag. Det blev vi inte, tack och lov.

Alltså, jag har GLÖMT att jag ska få svar på hcg:t! Måste ringa Fru Gyn imorgon och höra hur det står till. Förmodligen är allt bra, annars är jag säker på stt hon hade hört av sig.

En annan sak; jag har blivit svullen om magen och är trög i densamma.
Imorgon måste jag köpa ett par rymligare byxor...



Kram till er!

2 kommentarer: