Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 15 januari 2015

Snurrigt

Så klart! Testet visar från ägglossning, inte senaste mens... Där är den stora skillnaden på "tänk" kring hur man räknar när det är ÄD/IVF, allt fokus utgår ju från två veckor plus odling för att få fram BF för mig. Tack för påminnelsen!
Just nu är jag galet snurrig av progesteronet. Kan knappt jobba eller skriva här. Jag vill bara lägga mig på golvet och drömma.

Nu ska det bara hålla hela vägen...
Fatta! Syskon! Bebis! Gos! Mys.

Kram

4 kommentarer:

  1. Stor KRAM till dig, till er familj!
    Nu håller jag alla tummar och tår....
    Ett underbart sätt att börja det nya året på.....
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Blir lätt för dig att hålla reda på veckorna när du nu är i vecks\a 3+någonting och det är vecka 3 på året :) Håller tummarna att det går bra hela vägen!

    SvaraRadera
  3. Hihi! Ja, verkligen! Men jag undrar om det inte är mer än v3? Det var ju femdagarsodling då borde det väl vara v4 nu? Eller tänker jag fel?
    Att jag aldrig lär mig hur man räknar, hahahaa!
    Måste räkna lite nu...
    Tusen tack!!

    Och kramar!

    SvaraRadera