Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 26 januari 2015

5+5

Fortfarande trött med onda bröst. 
Jag åt dunderstor frukost och en jättelasagne till lunch så något illamående har inte infunnit sig förrän nu, strax innan middagen. Jag hann inte med någon mellis för då sov jag... Jag är ledig från jobbet idag och det är verkligen toppen när jag är så här trött av mig.
Förmiddagen ägnades åt tid i badhuset med Mini. Det är bara såååå roligt!
Vi träffade en annan liten tjej och hennes mamma hade en bebis i magen. Det tyckte Mini var väldigt fascinerande. Hon gillar det där med att bebisar är inne i magen. Men hon vet så klart inget om oss ännu. Det får allt vänta tills vi känner oss lite säkrare.

Nu, middag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar