Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 22 maj 2015

Amningsbh

Äntligen har jag köpt på mig nya bh:ar. Vilken lättnad! Twilfit hade rea på just amningsbh:ar; köp 2 betala för 1, så jag slog till. Ååååh, jag är så nöjd! De är så sköna! Jösses... Modellen heter Frida om någon är intresserad.

http://www.twilfit.se/bh/mamma/twilifit-amnings-bh-frida-white
Amningsbh Frida hos Twilfit (bild lånad från dem)

Tänk, vad så lite kan göra för en sån som jag, hahahaa! Nu är jag på jakt efter ett bra amningsnattlinne också. Jag har ett sedan tidigare men den butiken/det märket finns inte längre så jag skulle gärna hitta något annat alternativ, men det är svårt att hitta något som sitter skönt och är funktionsdugligt samtidigt.

Kramas där ute i solen!

1 kommentar:

  1. Vilket bra tips! Jag är i desperat behov av ny amnings-bh, så det får bli en tur till twilfit i helgen. ��

    SvaraRadera