Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 26 maj 2015

BM-besök

Idag var det besök hos bm igen och jag tog upp det här med sammandragningarna, att de är ganska starka och kommer så ofta. 
Hon tyckte att det var lite bekymrande och speciellt så tidigt. Jag fick lämna urinprov och så blir det en koll av livmoderhalsen också.
Varken bm eller jag känner oss direkt oroliga men det är ju alltid bäst att kolla ordentligt. 
Hon noterade också att magen vuxit väldigt mycket sen sist, vilket också kan budra till sammandragningarna.
Det känns skönt att allt kollas i alla fall, så stort tack till er som påpekade detta i kommentarerna till förra inlägget! Jag hade nog bara låtit det bero utan er. Tack!

I övrigt är allt som vanligt. Jag är trött och flåsig. Och Liten sparkar på där inne. 
Jag längtar till september!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar