Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 24 maj 2015

Sammandragningar

Ok, ny gravidåkomma värd att nämna: galet mycket sammandragningar. Rejäla sådana. 
Det är otroligt jobbigt eftersom jag blir väldigt flåsig och rör mig ytterst långsamt när det sker. Absolut bäst är att bara lägga sig ner och vila. Värst är det på kvällen men det börjar redan efter lunch ungefär.     
Det känns jobbigt att tänka på att det förmodligen fortsätter i sjutton veckor till... Men det är det så klart värt!

Kram

3 kommentarer:

  1. Så fick jag när jag hade urinvägsinfektion! Värt att kolla!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp, kolla upp det! Så mycket och så tidigt => Prata med BM.

    /Dustpuppy

    SvaraRadera
  3. Oj! Tack! Det hade jag ingen aning om!
    Vilken tur att jag ändå ska dit imorgon. Då ska jag absolut ta upp det.

    Igen, tack!

    Kram

    SvaraRadera