Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 1 december 2012

Då och nu

Tredje dagen på Primolut.
Om jag nu ska jämföra med tidigare gånger jag har knaprat piller i samband med barnlösheten, så måste jag säga att dagarna går i alla fall lite fortare med Mini i huset. Jag hinner inte tänka lika mycket, och tur är väl det!
Nu är det mer: pang, bom, kör på ba'!

Tänk om vi får inleda år 2013 med en insättning, ett FET. Vad kul! Och så får vi väl hoppas att det går vägen också...

Och imorgon är det första advent, en speciell dag för mig. Fortfarande. Det var då, år 2010, jag fick bli gravid för allra första gången och jag glömmer aldrig det lyckorus jag fick uppleva.
Och snön föll och jag log hela vägen till bageriet där jag köpte lussebullar.
Sen gick det åt skogen och jag fick missfall, men det är en annan historia.
För första advent är verkligen vackert.
Hopp.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar