Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 20 december 2012

Lugnt

Nu har jag kommit på mig själv, tre gånger, att glömma ta tabletterna! Inte bra. Det vore otroligt trist om allt går åt skogen p.g.a. att jag har slarvat med något så trivialt.
Så nu är alarmet i ifånen ställt igen.

I övrigt händer det inte mycket. Vi är sjuka alla tre och får skjuta på julen lite förmodligen. Det känns urtrist men det är som det är.
Mini har fått mersmak på att stå så nu ställer hon sig upp överallt och grabbar tag i ALLT. Favoriten är så klart vardagsrumsbordet. Där ligger bl.a. min laptop, mobiler, ljusstakar och annat smått och gott som man kan tugga på. Och når hon inte så går hon försiktigt runt bordet. Sakta, sakta...

Utöver det så sover vi och leker lite då och då. Det blir en särdeles lugn jul i år, tror jag.

Kram

2 kommentarer:

  1. Gott slut kära Wilda! Jag hoppas det nya året kommer friskt och positivt!

    Kram
    Jagvilljagkan

    SvaraRadera