Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 15 augusti 2015

Knasdag

Usch, idag har jag verkligen haft en sån där dag när allt egentligen är rätt men känns fel ändå. Jag har varit glad men ändå sur och tvär. Jag har varit så less på att vara gravid idag att jag bara ruttnat ihop inifrån. En tant trängde sig dessutom före i en kö och jag blev skitsur. Jag sa ifrån lite väl hetsigt och det gjorde ju inte min dag roligare direkt.
Varför blir en del dagar bara så fel? Trots roligheter? Suck.
Jag träffade i alla fall ett trevligt par på stranden. Vi har småpratat lite förut och de har en dotter i Minis ålder. Kul, för de är så trevliga! Kanske att deras dotter även ska gå på samma aktivitet i höst, som Mini ska. Hoppas det för jag småpratar gärna med dem igen då och då. Det är alltid trevligt med nya bekantskaper som bor i området.

Min mage stramar och trycker åt alla håll. Jag sover dåligt och mina fingertoppar har börjat att pirra/somna på kvällarna. Jag hoppas att jag slipper handledsskena som sist...
Men nu är det bara 32 dagar kvar! Sjukt kul! 

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar