Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 5 april 2014

Dag 11 - Önskar

Jo, det var minus imorse också. Suck.
Men jag tror fortfarande på att det KAN slå om. Jag måste tro på det.
Imorse låg jag också och planerade när vi kan göra FET. Jag insåg att det är omöjligt att planera eftersom jag börjar på nytt jobb på måndag och jag har ingen aning om hur rutiner och processer ser ut där. Att veta sånt när jag ändå planerar FET underlättar en del. Så jag väntar nog till nästa vecka.
Med lite tur kanske vi kan få till det till dagarna kring midsommar. Det känns lättare att hitta på en anledning till frånvaro då...
Ja, ja, det löser sig alltid. 
Nu ska vi snart fika i solen och sen är det dags att längta till imorgonbitti och nästa test. Så ser mina dagar ut. Längtan och väntan och lite vardag däremellan.

Kramar i solen

4 kommentarer:

  1. Åh. Håller tummar att det ska slå om till ett plus imorgon! Jag går också och längtar till morgondagen men inte sv samma anledning utan för att min stora tjej ligger inlagd och jag hoppas varje dag att det ska bli bättre eller att läkarna ska hitta orsaken till det. ♡

    SvaraRadera
  2. Önskar också för er skull att det bara är tidigt och att plusset kommer.Kram själv i vårsolen!

    SvaraRadera
  3. Håller fortfarande tummarna!

    SvaraRadera
  4. Ja önskar att det ska bli som du vill! Bra att du håller modet uppe pch har en plan b
    Kram

    SvaraRadera