Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 7 april 2014

Dag 13 - Skitdag

Minus imorse igen. Svårt att hålla tillbaka tårarna. Det är nog bara att inse faktum.
Jag mailade AVA igår och frågade när jag kan köra på igen, denna mens som dyker upp när jag slutar medicineringen, eller nästa. Jag gissar på det sistnämnda.
Jag frågade också om de har öppet i juli. Det vore enklast med FET när jag ändå har semester.

Och så nytt jobb idag på det. Jag är inte ett dugg motiverad.

Kram

9 kommentarer:

  1. Åh nej... Kram...

    SvaraRadera
  2. Åh nej! :( vet inte vad jag ska skriva som tröstar ens lite. Styrkekramar!

    SvaraRadera
  3. Näeäeäeäeäee, vad ledsen jag blir. Jag önskade så hårt och Roger med. Jag litade iof på din känsla, den brukar ju stämma.

    Förstår att du inte är motiverad.
    En stor varm kram till dig.


    SvaraRadera
  4. Usch o blä, är ledsen för er skull, skickar massa kram!

    SvaraRadera
  5. Kära du starkt av dig att orka tänka på nytt försök ändå heja dig själv tänker jag göra FET i naturlig cykel om möjligt nästa försök som troligen blir i september.Ska då tillbringa en längre tid samtidigt i Riga för att se mig om för tvillingflickornas och min egen skull.

    SvaraRadera
  6. Vilket skit :( många pussar o kramar.

    SvaraRadera
  7. Tack. Tack. Tack!
    Vad vore jag utan er?
    Kraaaamar!

    SvaraRadera