Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 3 april 2014

Dag 9 - Tjuvtest

Det är mycket på jobbet nu. Oj, oj!
Och bra är väl det, så hinner jag inte tänka så mycket på ruvandet. Det behövs för imorse testade jag. Tjuvtest.
Det har jag aldrig gjort så här tidigt.
Det blev ett stort, fett minus. Bajs.

Idag är det dag 9. Hade det inte varit blastocyster så hade det varit dag 11. Jag testade plus på dag 12 med Mini.
Det var inte världens starkaste plus då men det var ett tydligt plus.
Så det känns sisådär kul just nu.
Att jag dessutom inte känner ett smack någonstans gör inte saken bättre. Blä och fy.

Men jag ska inte ge upp helt. Jag fortsätter att testa varje morgon ett tag till. Och hoppas att allt byter vändning.

Kram

2 kommentarer:

  1. Alla graviditeter är olika så det behöver inte betyda något. Jag är ledsen att du fick ett minus, det är alltid hemskt. Men det finns fortfarande massor med hopp så jag fortsätter att hålla tummarna!

    SvaraRadera
  2. Tack! Tummarna behövs! :-)
    Jag har liiite hopp kvar i alla fall...

    Kram

    SvaraRadera