Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 24 april 2014

Jag är här

Som vanligt skriver jag inte mycket här. Det händer en del i en del närståendes liv som känns lite tungt att tänka på och framförallt så vill jag inte dela med mig av det. Och det är svårt när det tar upp så mycket av mina tankar. Därför blir det lite stiltje här på bloggen ett tag.
Men jag kan i alla fall avslöja att det är ett preliminärt (om det blir mensframkallning med Primolut) datum satt för FET. Det blir den 17/7, mitt i semestern. Perfekt.

Kramas där ute.

5 kommentarer:

  1. Hoppas du har det bra. Ta hand om varandra. Kram

    SvaraRadera
  2. Glad över litet livstecken från dig-tänker så på dig och skriver också att var rädda om varandra ta väl hand om varandra boosta inför nästa försök.
    Varma hälsningar

    SvaraRadera
  3. Misslyckades även jag med ÄD i Riga bara någon vecka efter dig. Din blogg har verkligen varit ett stöd genom hela processen. Nya tag för mig med i sommar, FET i slutet av juli/aug om allt startar som det ska. Tack för bloggen. Vi kämpar vidare.

    SvaraRadera