Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 6 april 2014

Dag 12 - Morgon

Mini vaknade 5:30... Lite väl tidigt för min smak. Hon brukar vakna en timme senare.
Hursom, det blev minus imorse igen. Jag tror inte att det slår om men AVA har sagt att jag ska ta blodprov (Hcg och progesteron) den 8/4 och 10/4. Det känns onödigt om jag inte ens fått ett plus, så min tanke är att testa till på onsdag. Sen får vi se om det blir något blodprov. Förmodligen inte.

Kram

4 kommentarer:

  1. Vad trist att läsa - tänker på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas så varje dag för er-har du tagit Doxyferm Flagyl eller liknande detta försök?

    SvaraRadera
  3. Tack, snälla ni!

    Nej, jag tar bara prednisolon.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller mina tummar så hårt för er ♥♥

    SvaraRadera