Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 7 april 2014

Sorgtankar

Jo, jag är ledsen över alla minus, det är jag. Men jag är inte lika avgrundsdjupt ledsen som förra gången. Då var det ju liksom slutet på alla försök. Trodde jag i alla fall. Nu vet jag att vi har fler i frysen och jag måste bara ta nya tag om det ska gå vägen. Gör det inte det, om alla fryskompisar går åt, så blir det inget mer.
DÅ blir det nog sorg på riktigt. Avgrundsdjup.
Men det får jag ta då. Nu är nu.
Undrar om man gör AHA på blastocyster?
Och så ska jag tokträna nu. Komma igång igen. Tillbaka till livet.

Just det, sa jag att husbygget strular också? Allt på en gång. Livet...

Kram

2 kommentarer:

  1. Det går att göra AHA på blastcyster!
    Det är verkligen förståeligt att du känner dig ledsen men bra att du har embryon kvar!!
    Kram!

    SvaraRadera