Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 22 augusti 2012

Äntligen!

För första gången på vääääldigt länge kan jag äntligen säga: Jippiiiie, mens!
För idag kom den äntligen.
Rosa på pappret imorse och jag tänkte skriva något här men hann inte. Mammor och barn från föräldragruppen har varit här och det var så otroligt trevligt. Vilken tur jag haft som hamnat med ett så bra gäng.
Efter det blev jag överbjuden på kaffe till soplockssmällargrannen som är riktigt trevlig.
Och efter allt kaffedrickande så blev det toalettdags med RÖTT på pappret. Tjohoooo!!

Imorgon ska jag ringa till gyn. Och nu ska jag maila Riga. Fasiken så kul och spännande!

In i kämparträsket igen...

KRAM

8 kommentarer:

  1. Jippie! Nu ska det bakas lilla/e-syster/bror!!!

    SvaraRadera
  2. Wohoo! Vad roligt! Då är ni snart igång juh!!! :) Tänk vad knepigt det är när man plötsligt bara blir skitglad över det röda när det enda man vill är att bli gravid! Men jag vet precis hur det känns! Hur bra som helst! Hejja, hejja!

    SvaraRadera
  3. Härligt att det kommit, det ska bli roligt att följa eran syskonresa! Önskar er stort lycka till! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! Jag hoppas du slipper den snart igen =)

    SvaraRadera
  5. Åh, TACK igen!! :o)
    Jag blev plötsligt lite nervös.... Pirrigt liksom.

    KRAM

    SvaraRadera