Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 15 augusti 2012

Tips om ett program

Just precis nu går ett jätteintressant program på Kunskapskanalen. Det handlar om en holländsk tjej som vill frysa ner sina ägg. Hon är 35 år, tror jag, och singel.
Hennes pappa vill dock att hon ska träffa en karl istället och hon går på en massa dejter.
Personligen tycker jag att hennes pappa låter som en gammal stofil i sitt tänkesätt men han vill bara sin dotter väl.
Hur som helst, det är ett intressant program. Där presenteras även kort möjligheten att frysa ner en hel äggstock!

Programmet visas även den 16/8 och den 18/8. Och så finns det på play HÄR.

Kram

3 kommentarer:

  1. Hej,
    Tycker det verkar vara ett mycket intressant program. Men undrar när du säg det på tv var det textat då? På play är det nämligen utan text och jag har lite svårt att hänga med då ;-)

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    Jo, visst var det textat. Vad konstigt att de inte har med texten på Play!
    Men det är repris den 18/8 (imorrn) också.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får jag se till att se den då! Tack för tipset om programmet förresten :-)
      Kram

      Radera