Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 14 juli 2014

Äntligen

Äntligen sitter jag på Arlanda.
Det blev en mödosam resa hit: passet hade gått ut så jag fick åka tidigare för att hämta ut ett tillfälligt. 980 kr kostar sånt.
Det är tur att jag hittade en så billig flygbiljett i alla fall!
Och jag glömde laddaren till datorn och en ny kostade...tadaaa: 749 kronor. 
Det går bra nu...inte. En del lägger pengar på semester, jag lägger dem på glömska.
Nu är jag äntligen här i alla fall. Lite fattigare men lite mindre glömsk numer.

Kl 14, lettisk tid, händer det. Då blir det äntligen FET. 
Den allra sista.

Kramar

3 kommentarer:

  1. Oj, vad spännande!! Håller tummarna för fullt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande!! Själv fick jag en parkeringsbot på ett ställe jag verkligen trodde att man fick parkera på. 1000 spänn... jaja =)

    SvaraRadera
  3. Tack!

    Ja, det man inte har i huvudet får man visst ha i plånboken numer. ;-)

    Kram

    SvaraRadera