Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 22 mars 2013

En drös prover

Vad många det är som flyttar nu! Och säljer och köper och har sig. Hus, alltså. Kul!

Men nu var det inte det jag skulle skriva om...
Jag fick svar från AVA idag. Eftersom jag har haft två missfall så vill de att jag ska ta en del prover. Jag  måste nog googla lite för jag har ingen aning om vad dessa prover innebär, men dessa vill de att jag ska ta (blodprov):

- Chomocysteine (ska nog stå "C, homocysteine"...)
- Lupus anticoagulant
- Cardiolipin antibodies
- Antitrombin III
- Protein C activity
- Free protein S
- Resistence against activated protein C


Jag förstår ordet "protein", det är väl ungefär allt. Så nu ska här googlas! OCh det ska bli intressant att höra vad min gyn säger om dessa prover... Och om hon skriver remiss åt mig. Om inte blir det den dyra gyn igen.

Fredagskramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar