Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 22 mars 2013

Mailboxen

Jag har inte kikat i min mailbox på ett bra tag. Idag gjorde jag det och OJ, vad många mail jag fått!

Så jag vill bara säga att jag inte hinner svara på allt just nu men jag jobbar på det. Lovar att försöka svara alla så gott det går.
Behöver ni veta mer om kliniker och annat lite mer praktiskt kring allt jag gjort så kan ni alltid titta under fliken "Min väg till barn" här ovan. Där skriver jag kortfattat om vår resa och länkar till olika händelser. Om ni klickar på länkarna så hamnar ni i "rätt" period för när olika behandlingar skett och kan på så sätt kika i inläggen som ligger runt den tiden, för att få lite mer info (hoppas att ni förstår hur jag menar...). Så länge. Men jag försöker svara så gott jag hinner. Lovar!

Kram igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar