Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 20 mars 2013

Gyn och bebistankar

Jösses, tiden rusar iväg!
Men jag har i alla fall fått lite mer balans i allt. Tiden tuggar inte på mig längre, hehe!

Ett bevis på att jag inte har haft tankarna med mig alla gånger, är att jag missade gyntiden jag hade i måndags. Jag fick en ny till igår. Den missade jag också.... Jag bara glömde att gå dit. Båda gångerna! Så imorgon har jag en ny tid. Den får jag absolut inte glömma.

Mini växer så det knakar. Mentalt så är hon otroligt framåt medan hon inte är så förtjust i att gå ännu. Några steg men så går det fortare att krypa så då kör hon på det istället. Min smarta lilla fintjej.
Hon pratar massor, enstaka ord men mest en massa pladder. Och så sjunger hon gärna och ofta. Mest blir det "Bä, bä bliblubblubb". "Bä, bä vita lamm" är det. Det är inte så lätt när man bara kan säga bäbä... Men vackert är det. Så klart (stolt mamma av värsta sorten, hihi).

Vi har förresten kommit på att om mensen kommer som den ska och det skulle bli en bebis till, ja, då kommer den väldans nära Minis födelsedag. Lustigt!
Men nu är ju min mens ganska opålitlig... Så jag räknar med att allt kan gå åt skogen också.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar