Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 21 mars 2013

Fart

Ligger i sängen med Mini som snusar så gott bredvid mig. Goa lilla unge!
Vilken tur att vi fick just dig i våra liv. Finaste.

Idag var jag hos gyn och allt såg bra ut. 3,5 mm slemhinna och så tunn ska den vara just nu. Inga cystor eller annat "skräp" någonstans. Så nu ska jag maila AVA och sen lär vi väl köra så fort det blir mens igen.

Tänk om vår fina lilla tjej kan få ett syskon. Det vore något! Och om ett syskon kunde få Mini till syskon. Vilken grej! Vilken dröm som skulle gå i uppfyllelse. Kan vi ha sån tur månne? Vi får se...
Under tiden njuter jag till fullo. Mini får mig alltid glad. Alltid! Det är helt otroligt härligt.
Och hon är så energisk. Det går undan när hon är med. Fart och fläkt ska det vara minsann. Det har hon nog fått från mig... Faktiskt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar