Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 7 mars 2013

Hjärtklappning

Min hjärna spinner... Folk har blivit galna för vi har fått in bud vi bara kunnat drömma om för huset. Imorgon skriver vi kontrakt och vill sig allt väl så hamnar vi i en drömsits. Jösses!

Och på toppen av det fick jag mens imorse. Vi vill köra på FET nu men läkaren vill att jag ska göra ett VUL dag 10-12 efter mensstart. Det betyder ju att det inte blir något förrän nästa mens. Kanske lika bra det... Mitt hjärta klarar inte mer påfrestning just nu känns det som. Budgivningar är spänning på hög nivå.
Men jag ska nog dubbelkolla hur AVA tänker sig hur planen kan komma att se ut.

Stirriga kramar!

2 kommentarer:

  1. Ey vad najs med drömbud!! Såna hoppas vi också på, ikväll skriver vi kontrakt med en mäklare om att sälja! :]

    SvaraRadera
  2. Tjohoo! Har hänt mig sista två gångerna också! Grattis!!

    SvaraRadera