Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 13 april 2015

Framåt

Det onda är borta och, ursäkta detaljerna, jag är galet trög i magen idag. Så det var nog bara lite tarmar som jobbade hårt igår.
Jag dricker väldans mycket vatten för att få fart på allt igen men det resulterar även i viss halsbränna så nu blir det ännu mer fibrer (jag äter redan mycket sånt). Jag minns vilka problem jag hade med nr 2-behovet förra gången jag var gravid så nu jäklars...

Till helgen ska vi äntligen köra bort lite bråte och annat till återvinningen och Shurgard. Då kan jag nog få lite ordning i bebisrummet och i vårt "allrum". Det ser jag fram emot! Och så ska vi köpa oss en ny, bra och lite större tv. Den blir nog en bra kompis de nätter jag inte kommer kunna sova innan BF. Tjohoo!
Sakta men säkert!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar