Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 14 april 2015

Magen och städning

Imorgon går vi äntligen in i vecka 18. Vilken grej! Vi har UL den 27/4 såg jag. Jag som trodde att det var den 24:e...
Hursom, då borde vi väl kunna se om det är en tjej eller kille? Jag har för mig att det går att se i vecka 19-20 men jag kan ha fel. Oavsett så blir det så klart jättekul att se Liten där inne. Säga hej och så. 

Förresten, nu har vi en ny dammsugare!
Måste bara berätta om den efter mitt ilskna inlägg om den förra, hahaha!
Den här är superbra och drar i sig allt som kommer i dess väg. Nästan.
Nu är det bara det att den inte har en så miljövänlig märkning... Där A är bäst har den fått G. Det beror så klart på effekten att den drar el, men jag dövar mitt dåliga samvete med att vi är miljövänliga som tusan i det här hushållet och med en kombo av barn, ris, ärtor, pasta och annat smått så är dammsugaren en liten miljöbov i sammanhanget. Den behövs!
Det blev en Miele.


Och till sist: nu har jag tagit en magbild!
Jag lägger strax upp den under fliken Gravidbilder...

Kramas där ute!


5 kommentarer:

  1. Ni kommer att kunna se könet på ultraljudet. Lycka till! ☺

    SvaraRadera
  2. Och vilken söt liten mage glömde jag att skriva! ��

    SvaraRadera
  3. Angående könet så går det att se efter fullgångna 14 veckor det var då jag fick reda på mina tvillingars kön på SPEC MVC av överläkaren.

    SvaraRadera
  4. Angående könet så går det att se efter fullgångna 14 veckor det var då jag fick reda på mina tvillingars kön på SPEC MVC av överläkaren.

    SvaraRadera
  5. Vilken fin mage! Och snygg dammsugare!

    SvaraRadera