Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 20 maj 2011

Basala behov

Äntligen! Jag har sovit hela natten och jag mår fortfarande inte illa. Lycka!
Jag har däremot gått ner ett kilo i vikt. Måste vara kroppen som bränner mer på något sätt för jag äter helt normalt. Men det löser sig nog med tiden, hihi!

Ikväll är det middag med några goa bloggvänner. Åh, vad jag ser fram emot det! Och den här gången har jag rätt klockslag inbankat i huvudet. Fina M har t.o.m. pikat mig om att jag inte bara ska veta VAR jag ska äta middag utan även NÄR, med hänsyn till mina middagskompisar...
Bara jag klarar av att hålla tiden så ska det nog bli riktigt kul! Kommer att sakna Jenny_Maria men hon har "giltig frånvaro". ;o) Det blir svårt att äta middag när jag samtidigt håller två tummar för henne också...

Just det, jobba lite också. Levebrödet ska förtjänas tydligen.

Kram där ute!

1 kommentar:

  1. Hahaha, ja inte lätt att koncentrera sig på jobbet när man är nybliven gravidlycklig :0) Ha så trevligt ikväll! Kram

    SvaraRadera