Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 19 maj 2011

Omtanke

Bästaste bästisen är för rolig. Hon ringer varje dag och frågar hur jag mår. Hon är nog mer nervös än jag, vilket kan vara lite jobbigt ibland. Jag vill liksom inte bli påmind om hur läskigt det är men jag vet ju att hon bara bryr sig så mycket om mig att jag nog kan stå ut med det. Det är faktiskt lite charmigt. Varje telefonsamtal inleds med ett "Hej, det är jag. Hur mår du?". Hahahaa!

Just nu ligger jag på soffan och försöker att inte må illa samtidigt som jag försöker få lite jobb gjort. Svårare än jag trodde.

Kram

5 kommentarer:

  1. Blogger mobbar mig, så jag försöker en sista gång att kommentera..... Gullig kompis du har, men så heter hon ju inte "bästaste bästisen" för ingenting antar jag :0). Hoppas illamåendet ger med sig snart, det är för jobbigt att må sådär... Kram :0)

    SvaraRadera
  2. Blogger mobbar mig också titt som tätt. Väldigt irriterande!
    Tack!

    Kram :o)

    SvaraRadera
  3. Gud, vilken härlig kompis! De växer inte på träd! Kram

    SvaraRadera
  4. Sådana vänner ska man vara rädd om! Även om det kan bli lite "tjatigt" ibland med all omtanke... ;-)

    Och illamåendet BRUKAR ju gå över runt vecka 10, så det är ju inte jättelång tid kvar. Bara att försöka överleva ;-)

    Och detta med blogger väljer jag att inte kommentera, tycker inte om att skriva så fula ord...

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är hon bra?!:o)
    Jag hoppas verkligen att det försvinner senast v. 10, gärna tidigare, hihi! Jag biter ihop... :o)

    kram

    SvaraRadera